Evo šta su samo jednom turnejom pjevači mogli da kupe devedesetih godina

Jedna od najutcanijih izdavača u Hrvatskoj Želimir Babogredac otkrio je kako su pjevači tokom 90-ih zarađivali, a posebno je istakao Zdravka Čolića kao veliku zvijezdu.

Za ekskluzivce nikad nismo žalili potrošiti. Snimanja Zdravka Čolića u Londonu bila su skupa, ali smo ih plaćali, jer sve što je snimio odmah je postajalo hit. Njegove su se ploče sjajno prodavale – kaže Želimir Babogredac, direktor Croatije Records.




Čolić je bio poput magneta, gdje god bi se pojavio oko njega je bila vojska obožavateljki. Diskografi su mu ispunjavali svaku želju.

– Uspješan pjevač nikad nije trebao kucati diskografima za stan. Nekom uspješnom YU turnejom ili sa dva mjeseca po Rusiji kupio bi kuću, ne stan. Pjevač je samo jednim dijelom finansijski oslonjen na diskografe. Velikim dijelom na marketing, a to podrazumjeva ko ga je obkačio, ko mu je poklonio auto na dvije godine, postoji i posebnan sponzor za kojeg pjeva, ko ga reklamira… Sve se to nudi dobrom izvođaču – govori Babogredac.

(Alo)

Podijeli sa prijateljima

KOMENTARI